De stand van de donaties per 8 mei 2023 is € 89.571 euro. Dank aan alle gulle gevers.
Dankzij de bijdragen vanuit LCIF kunnen de Turkse Lions actief helpen met de opvang van de mensen die alles kwijt zijn geraakt. Vorige week is wederom een Grant toegekend waardoor 58 container huizen geplaats kunnen worden die gemeubileerd zijn met bedden, tafels en stoelen, verwarming, koelkast en kookunit. In elk huis kunnen 4 personen verblijven, dus naar verwachting worden daarmee 232 aardbevingsslachtoffers geholpen. De containers worden geplaatst bij het Lions Village in Adiyaman, waar al eerder 40 container huizen vanuit de Lions hulp zijn geplaatst.

Blijf doneren en acties organiseren, want hulp blijft ontzettend hard nodig.
Doneer op rekeningnummer met IBAN NL 31 ABNA 0413880184 van Lions Hulpfonds o.v.v. aardbeving.