De club met hart.

Wie wij zijn

Lionsclubs zetten zich in om anderen te helpen. Met 1,4 miljoen leden zijn we al meer dan 100 jaar wereldwijd actief.
Nederland kent meer dan 400 clubs met ruim 10.000 Lions. Lees hier meer over de geschiedenis van de Lions.

Laat Oekraïners niet in de kou zitten!

Oekraine Actie 2.0 – doneer en geef warmte!

Vredesposterwedstrijd

Ieder jaar organiseren de Lions een Peace Poster Contest oftewel Vredesposterwedstrijd voor kinderen in de gehele wereld.

Elke cent naar het goede doel

Iedere Lions- en Leoclub zet zich in voor goede doelen, zoals diabetes, slechtziendheid, honger, duurzaamheid en kinderkanker. Zo zamelen veel clubs koffiepunten in voor voedselbanken. Of vreemd en oud geld voor oogoperaties in derdewereldlanden.

Kinderen vormen levende dijk bij herdenking Watersnood

Eindstand nationale actie

De actie van de Lions voor het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie bracht maar liefst € 335.000 op.

Wil je ook Lion worden?

Het is gaaf om een Lion te zijn. Zet jij je graag in voor je omgeving? Dan is de Lionsclub misschien iets voor jou!

LionsNL Nieuws